EMI-Group

De la un singur om în Transilvania la o echipă de peste 30: povestea lui Marius Moș

[rank_math_breadcrumb]

O poveste despre creștere, pasiune și reziliență în 25 de ani de EMI România

Povestea unei construcții solide – pas cu pas

Când a ajuns la EMI România, în urmă cu 18 ani, Marius Moș era singurul angajat al companiei în Transilvania. Astăzi, coordonează o echipă de peste 30 de oameni și conduce activitatea comercială la nivel național. Povestea lui este, de fapt, povestea creșterii EMI România în inima țării – o combinație de implicare, perseverență și pasiune pentru proiecte tehnice complexe.

„Am venit într-o perioadă în care nu aveam echipe locale și lucram cu colaboratori. Au fost ani grei, dar frumoși. Am învățat enorm. Azi, în Transilvania avem echipe de montaj, service și proiecte care ne fac mândri.”

De la tâmplărie la proiecte industriale de referință

Marius a început cariera în domeniul tâmplăriei de aluminiu și PVC, iar drumul său spre EMI a fost influențat de întâlnirea cu un client francez, cu care au gasit solutii pentru proiectul SNR Rulmenti Sibiu si care i-a remarcat determinarea. „A fost o recomandare care mi-a schimbat viața profesională”, spune el zâmbind.

Primele proiecte importante – mallurile Polus și Vivo din Cluj – au fost adevărate școli de formare. „Acolo am învățat ce înseamnă să lucrezi într-un ritm industrial, cu termene strânse și coordonare complexă între mai multe echipe.”

Au urmat fabrici, depozite logistice, hangare, hale industriale și proiecte speciale. Printre ele: fabrica  Shinheung Electronics Oradea, STC Sebes, Weidmuller Baia Mare, Michelin Zalau, Fabrica La Loorraine Campia Turzii, Fedex Cluj, Solina Alba Iulia,GV&Oprean Sebes,Nokian Oradea,  aerodromul din Sibiu, Stadionul Municipal Sibiu, Hypermarketuri Cora , Auchan , Carrefour,Leroy Merlin, magazine dintr-o rețea internațională, unde echipa EMI a instalat inclusiv rulouri metalice rezistente la foc – o soluție tehnică mai rar întâlnită în România.

De la criza din 2009 la lecția rezilienței

Marius a prins toate momentele cheie din istoria EMI – de la perioada de pionierat, la criza economică din 2009, apoi pandemia.

„Am trăit toate crizele posibile, dar am învățat din fiecare. În 2009, mentenanța ne-a salvat. Azi, tot mentenanța e motorul nostru de stabilitate și profitabilitate.”

Această filozofie a „rezilienței inteligente” – adaptarea prin servicii, nu doar prin proiecte – este astăzi parte din ADN-ul companiei.

Despre oameni, loialitate și etică

“La EMI am gasit mereu o comunitate, nu doar o echipa( o mare familie cum spunea Jerome). Suntem uniti de dorinta de a face lucrurile bine, a invata unii de la altii si de a lasa ceva valoros in urma noastra”

„Pentru mine, minciuna e cartonaș roșu direct”, spune Marius. „Aici nu avem loc de compromisuri. Dacă ai mințit un client, te înlocuiește a doua zi. Respectul și seriozitatea sunt vitale.”

El vorbește cu mândrie despre echipa din Cluj – formată în mare parte din oameni care au crescut profesional în EMI – și despre colegii din întreaga țară care pun suflet în fiecare lucrare: „Avem proiecte grele, dar o echipă extraordinară. Îmi place să mă implic, să fiu acolo, să găsim împreună soluțiile.”

“18 ani par multi, dar cand lucrezi alaturi de oameni dedicati, timpul trece fara sa-l simti. Sunt recunoscator pentru tot ce am trait alaturi de colegi si colaboratori.”

Viitorul: creștere prin calitate și încredere

Astăzi, în rolul său de Director Comercial al EMI România, Marius privește înainte cu optimism.

„Nu e despre a dubla cifra de afaceri peste noapte, ci despre a dubla satisfacția clienților. În felul acesta și rezultatele financiare vor fi bune. Avem potențial uriaș în zona de mentenanță și proiecte industriale integrate. EMI va continua să crească organic, prin calitate și prin oameni serioși. Fiecare poartă, ușă sau rampă instalată spune o poveste despre oameni care știu ce fac.”

Privind spre viitor sunt increzator ca EMI va continua sa creasca si sa inoveze. Personal imi doresc sa contribui in continuare la dezvoltarea oamenilor si la proiectele care au impact real.

Articole similare

Service 24/7