Servicii

Consultanță

Când supui proiectul tău atenției EMI, lucrezi cu o echipă care înțelege și pune pe primul loc nevoia, specificul, interesele și potențialul tău, oferindu-ți soluții integrate și personalizate, adaptate fiecărei probleme, ca și fiecărui client, în parte. Specialiștii noștri te ascultă activ și îți oferă soluția de care ai nevoie pentru proiectul tău, indiferent de domeniul în care îți desfășori activitatea.

Pentru orice proiect tehnic, specialiștii EMI oferă servicii de consultanță încă din momentul cererii de ofertă, de la faza de plan tehnic sau schiță, pentru a putea veni în întâmpinarea nevoilor specifice ale clienților. Vizităm împreună șantierul, apoi oferim soluții adaptate situației și cerințelor reale ale proiectului. Realizăm proiectele la standarde de calitate internaționale și livrăm produsele în termenul stabilit. Pe toata durata proiectului, de la ofertare la mentenanță și service, acordăm consultanță și supervizare tehnică, precum și coordonarea echipelor din teren.

Proiectare

Elementul esențial al soluțiilor oferite de EMI este flexibilitatea, adaptabilitatea dublată de ingeniozitate, cu care specialiștii noștri rezolvă problemele și nevoile particulare ale fiecărui client.

Realizăm proiecte personalizate. Deseori, acestea presupun proiectarea de către specialiștii EMI și realizarea, la fabrica noastră, a unor piese sau ansambluri speciale, custom-made, unicat, care să dea finalitate și fiabilitate soluției tehnice integrate gândită pentru un proiect.

Producție

Recunoscut ca lider de piață în furnizarea de servicii complete și soluții personalizate în domeniul sistemelor de acces, EMI are avantajul fabricii proprii de la Căteasca, lângă Pitești, o investiție câștigătoare atât pe plan tehnologic, cât și uman.

Prin dotarea tehnologică de ultimă generație, de la cei mai mari furnizori internaționali de echipamente și tehnologii din domeniu, Fabrica EMI poate realiza o producție la standarde de calitate internaționale, fie că vorbim de produse de serie mare, serie mică sau unicat.

Producția EMI se realizează cu echipamente de mare versatilitate și productivitate, cum sunt Lasertube 3D LT 8.20, pentru țevi și profile până la 40kg/m greutate și un diametru între 12 și 240 mm, laser 2D, presă Abkant pentru îndoirea foilor de tablă, presă pentru îndoit table cu lungimi până la 6 m, mașină de îndreptat și tăiat tablă, mașină de debitat panouri tip sandwich, imprimantă 3D.

La Căteasca, fabricăm produsele proprii, cum ar fi: uși secționale, porți flexibile cu rulare, porți flexibile cu repliere, porți culisante industriale, rulouri și grilaje metalice, uși metalice batante, uși culisante rezistente la foc, putând asigura timpi și costuri de producție mai bune decât competiția. Dacă problema cu care se confruntă un client, însă, nu are o soluție tehnică existentă pe piață, specialiștii noștri creează soluția special pentru el, iar colegii de la Fabrica de la Căteasca o produc. Portofoliul de clienți, de produse și de servicii se dezvoltă astfel continuu.

Fabrica de la Căteasca este o garanție că putem oferi o combinație unică de servicii complete și personalizate, calitate și responsivitate:

  • Calitate garantată de faptul că avem 100% control asupra producției (supervizare directă; cele mai noi tehnologii echipamente și utilaje)
  • Produse personalizate, adaptate nevoilor fiecărui client
  • Costuri limitate
  • Livrare rapidă, datorită controlului asupra stocului
  • Rețea națională de tehnicieni pentru servicii de montaj, service și mentenanță


Suntem unici pe piață datorită oamenilor noștri și a filosofiei noastre de muncă, care se traduce prin performanță, deschidere, fiabilitate, flexibilitate, rapiditate și ingeniozitate.

Montaj

Grupul EMI asigură servicii de montaj profesionist pentru toată gama de sisteme de acces livrate, cu echipe specializate de tehnicieni care acoperă tot teritoriul României.

Toate echipele de intervenție la locație sunt coordonate de managerii zonali EMI și sunt dotate cu ateliere mobile, echipate cu piese de schimb, astfel încât putem oferi rapid și eficient atât serviciul de montaj, cât și servicii conexe precum consultanță tehnică la fața locului, oferte noi în funcție de necesități, ajustări tehnice de ultim moment, soluții la probleme de montaj nou-apărute, o buna gestiune a șantierelor de proiect, adaptare și fiabilitate.

Serviciului de montaj i se adaugă cel de asigurare a mentenanței, precum și service 24/7, un mod de lucru propriu EMI care se reflectă, pe termen lung, în costuri reduse și valoare adăugată pentru toți clienții noștri.

  • Un montaj profesionist extinde calitatea și durata de viață a unui produs mult dincolo de garanția producătorului.
  • Echipele noastre de montaj sunt calificate și formate pe produsele EMI. Toate standardele de calitate sunt respectate, montarea sistemelor de acces se face corect, fără ca produsul să fie deteriorat din cauza unor manevre necorespunzătoare.
  • Timpul de reacție pentru implementare este foarte scurt, din momentul finalizării și al aprobării unui proiect. Aceasta deoarece noi asigurăm atât livrarea cât și montarea, iar echipele noastre acoperă toate regiunile țării.
  • Șefii de proiect asigură gestiunea eficientă a șantierului, ceea ce aduce un câștig de timp și eficientizarea costurilor pentru client. Ei sunt formați de noi și primesc ajutorul echipelor interne ale EMI, atât în etapa de montaj, cât și în cea de mentenanță.

Mentenanță

EMI asigură singurul serviciu de mentenanță multibrand de pe piața românească a sistemelor industriale de acces, cu acoperire totală la nivel național și intervenții în maxim 24 de ore în situații de criză.

Avantajele majore ale EMI în asigurarea mentenanței derivă din însăși strategia de dezvoltare a grupului – nu suntem limitați la brand, ținem pe stoc produse pentru diferite tipuri de producători, în produsele EMI suntem open source, construind relația cu clienții noștri pe baze de încredere, competență și dedicare, nu de condiționare sau constrângere.

Clienții rămân cu noi pentru că suntem buni în ceea ce facem la toate nivelurile – tehnic, comercial, organizațional, de formare și relațional -, funcționând ca un centru de excelență guvernat de cele mai bune practici în domeniu.

Pornim de la principiul că prevenția și întreținerea în cazul sistemelor industriale de acces garantează continuitatea activității clientului și oferim servicii de mentenanță personalizate, astfel încât să asigurăm: 

  • Siguranța la locul de munca și respectarea normei EN 13241-1* si HG 1146/2006* privind menținerea echipamentelor de lucru la un nivel tehnic optim
  • Aducerea echipamentelor la parametrii optimi de funcționare 
  • Garanție asupra lucrărilor efectuate 
  • Informații concrete și detaliate asupra funcționarii mecanice, electrice și de securitate a echipamentelor
  • Cursuri de instructaj cu personalul desemnat să utilizeze echipamentele 
  • Evitarea blocării echipamentelor și, implicit, a activității în sectorul sistemului industrial de acces respectiv
  • Orice avarie într-o zonă sensibilă a unui beneficiar poate crea un disconfort tehnic major, de aceea reactivitatea sporită a echipelor de mentenanță/intervenții EMI este o calitate esențială
  • Prelungirea duratei de viață, creșterea performanței și micșorarea costurilor de întreținere a echipamentelor, prin efectuarea de verificări și reparații sistematice 
  • Intervenții rapide cu echipe de mentenanță/service alcătuite din personal calificat
  • În cazul a 90% din problemele care pot apărea la porți, spre exemplu, o cerere de intervenție adresată în prima parte a zilei este posibil să fie soluționată pe teren în 24 de ore.
  • Istoric informatizat complet al serviciilor de mentenanță și reparații, precum și al stării echipamentelor, disponibil în baza de date EMI.
  • De cele mai multe ori, în asigurarea mentenanței, încercăm să trimitem aceleași echipe care au făcut instalarea sistemului respectiv de acces, pentru că există deja o bună cunoaștere a proiectului și a beneficiarului, comunicarea fiind astfel mult mai rapidă și eficientă.
  • În cazul în care nu poate ajunge aceeași echipă de la instalare, echipa de mentenanță care ajunge la fața locului are posibilitatea, prin aplicația EMI, de a accesa istoricul detaliat al echipamentelor și reparațiilor executate, cu cauze și remedieri atent documentate, inclusiv cu fotografii.
  • Fiecare echipament produs, livrat și instalat de EMI are un numar de identificare unic (ca un CNP) care permite o trasabilitate fără greș în spațiu și timp.
  • Emiterea unui plan de reperaj pentru obținerea de informații tehnice rapid
  • Costuri reduse la furnizarea de piese de schimb sau alte echipamente.

Service 24/7

EMI oferă un serviciu unic în România de reparații și mentenanță profesionistă pentru sisteme industriale de acces, fiind singurul furnizor de intervenții rapide pentru service și mentenanță pentru produse EMI și multibrand, cu acoperire națională.

Intervenim pentru reparații 24/7, în orice situație de urgență, oriunde în România.

In urma achizițiilor companiilor Decran și Acccess Systems din Belgia, grupul EMI operează în prezent capacități de service și mentenanță și în Belgia.

Unicitatea activității de Service 24/7 desfășurată de EMI este dată de două elemente esențiale – echipele noastre de specialiști și strategia tehnologică de abordare.

Pregătirea fiecărui nou tehnician care se alătură echipelor de intervenție începe din Fabrica EMI, unde avem avem standuri cu toate automatizările premontate, astfel încât să se poată familiariza cu tipul de acționări electrice, sistemul de montare și parametri de funcționare, inclusiv cu sistemele de siguranță pentru toate echipamentele gen uși metalice, rulouri metalice, porți secționale, rampe etc., în condiții neutre, fără presiunea unei situații de criză, urmând apoi programele de formare și trainingurile aprofundate, mentoratul din partea tehnicienilor cu vechime și, desigur, experiența directă pe teren.

De asemenea, echipele care asigură Service224/7 au la dispoziție pe telefoanele sau tabletele tehnicienilor aplicația EMI, în care au acces la toată gama de documentație tehnică pentru fiecare tip de echipament în parte, pentru fiecare acționare sau automatizare, în PDF în limba română. În aceeași aplicație ei pot completa procese verbale de montaj, de co2statare, fișe de întreținere a echipamentelor, fișe de identificare. Managerul tehnic EMI îi poate sprijini cu orce informații suplimentare le mai sunt necesare.

Aceasta îl ajută și pe client, care nici măcar nu are nevoie să fie prezent în locație la momentul intervenției, pentru că primește raportul informatizat cu lucrările care s-au făcut, inclusiv fotografii de la echipamentul reparat și descrierea tehnică pentru piesele care au necesitat să fie schimbate.

Mentenanța corectivă/service asigurată de EMI pentru sistemele industriale de acces, ca și cea preventivă, prezintă următoarele avantaje:

  • Defecțiunile sunt identificate, diagnosticate și remediate cu maximă rapiditate și flexibilitate, pentru  restabilirea bunei functionări și continuarea activității în sectorul respectiv
  • Echipamentele sunt aduse la parametrii optimi de funcționare
  • Echipe de intervenție disponibile 24/7, care se pot prezenta în orice locație din România într-un termen foarte scurt (posibil și în limita a 3 ore)
  • Garanție pentru lucrările efectuate
  • Istoric reparații informatizat, disponibil în baza de date EMI
  • Livrarea pieselor si echipamentelor aflate în stoc, în termen de 24-48h, de la solicitarea clientului
  • Posibilitatea închirierii unor echipamente (nacelă, elevator, etc.), la prețuri avantajoase.

Custom Project Pitch

Curabitur feugiat sed mi nec bibendum. Donec accumsan hendrerit elit quis viverra. Mauris ac nulla risus. Fusce eu nisl sit amet odio bibendum fermentum. Sed ut lobortis dolor. Quisque sed turpis turpis. Pellentesque pharetra dolor vel dignissim accumsan. Ut aliquet nibh in orci cursus.

Service 24/7